niedziela, 19 listopada 2017

"Kicia Kocia witaminowe przyjęcie" - Anita Głowińska

Przed nami kolejna opowieść o przygodach sympatycznej Kici Koci. 
Tym razem Kicia Kocia i Pacek, jej przyjaciel grają w domino. A przy okazji umilają sobie czas słodyczami, Kicia Kocia wyciąga z szafy cukierki, a Pacek częstuje ją kolorowymi żelkami. 
Na efekty nie trzeba długo czekać, Packa rozbolał ząb, Kicię Kocię boli brzuszek. Słodycze są dobre, ale trzeba uważać żeby nie zjeść ich zbyt dużo. 
Lepiej urządzić witaminowe przyjęcie i zjeść marchewki, pomidorki, truskawki i wiele innych owoców i warzyw. 
Albo upiec owsiane ciasteczka i poczęstować nimi przyjaciół: Adelkę i Julianka. 
I oczywiście dobrze się wspólnie bawić.
Jak zawsze książeczki z serii o Kici Koci uczą, tym razem zdrowego odżywiania, które może być bardzo smaczne. 
Kto z nas nie lubi owsianych ciasteczek i koktajli owocowych?
 Samo zdrowie!
O książeczkach z serii o Kici Koci pisałam Tutaj

Książeczkę otrzymałam od Wydawnictwa Media Rodzina

"Kicia Kocia i witaminowe przyjęcie"
 Anita Głowińska - tekst i ilustracje
Wydawnictwo Media Rodzina
Dla dzieci od dwóch lat


2 komentarze:

  1. Jeśli posiadamy kociaka to naprawdę bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Mi spodobał się wpis o kociakach w https://www.polskapraca.info/kocieta-zrobic-dobrze/ i jestem zdania, iż z pewnością każdy z nas również tak uważa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zdania, iż koty są wielce fajnymi zwierzakami i z pewnością warto jest je posiadać u siebie w domu. Jak również opisano je w https://centrumpr.pl/artykul/kot-tajski-jaki-jest-jak-o-niego-dbac-i-komu-bedzie-pasowal,144438.html i ja uważam,że takie kociaki są po prostu słodkie. W takiej sytuacji ja także rozważam teraz aby adoptować jeszcze kolejnego kota do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń